Програма "Откачен или закачен?"

Много ученици чуват всеки ден, че прекарват твърде много време пред екраните. Наблюденията ни са, че повечето от тях не разбират защо е необходимо да поставяме граници на екранното ни време, затова и не желаят да го правят. Не осъзнават, че технологиите са направени така, че да искаме да прекарваме повече и повече време в тях чрез алгоритми, които целят да ни “закачат”. 

Затова и изготвихме програма “Откачен или закачен”, която цели да насочи вниманието на учениците към тази така важна тема.

В програмата сме включили базова информация за влиянието на невротрансмитера ДОПАМИН, психологическите похвати, чрез които ни „закачат“, както и последствията от пристрастяването към видео игри.

Затова и изготвихме програма “Откачен или закачен”, която цели да насочи вниманието на учениците към тази така важна тема.

В програмата сме включили базова информация за влиянието на невротрансмитера ДОПАМИН, психологическите похвати, чрез които ни „закачат“, както и последствията от пристрастяването към видео игри.

Отправяме посланието, че технологиите са добри, когато ги използваме по полезен начин и не позволяваме да ни разсеят от истински важните неща в живота.

Завършваме, насочвайки вниманието към личните граници, които е добре да си поставяме, в зависимост от нашите лични нужди и цели.

Вярваме, че по този начин посяваме в тях едно семе, което ще даде плод на времето си.

Вярваме, че по този начин посяваме в тях едно семе, което ще даде плод на времето си.

Свържете се с мен на alex.georgieva@offlinekids.bg, за да обсъдим евентуално изпълнение на програмата и във Вашето училище/младежка група, съобразено с възрастта и нуждите на децата.