Кога и как да въведем екранно време?
Програма за родители и специалисти
Често се свързват с нас родители, които се притесняват, че ограничаването на екранното време в ранна възраст може да предизвика така наречения „обратен ефект“ и след време детето да се превърне в зависимо към технологиите.
Интересен факт е, че Бил Геитс, Стийв Джобс и други магнати в технологичния свят са ограничавали достъпа на децата си до технологии, дори когато последните са били на 12 годишна възраст.
Нашият опит показва, че не ограничението предизвиква обратен ефект, а други фактори, като например по какъв начин се въвеждат екраните, как говорим с детето устройствата, какви алтернативи предлагаме и, разбира се, какъв личен пример даваме.
Отговаряме на въпроси като:
- Какви са препоръките за екранно време на малките деца?
- Как да поставим ясни граници около екранното време на детето?
- Как да изберем подходящо съдържание?
- Как да говорим с детето по темата с екраните?
- Няма ли ограниченията да предизвикат обратен ефект?
Програмата е подходяща за:
- Бъдещи и настоящи родители, роднини и настойници, които се грижат за малко дете;
- Специалисти в областта на ранното детско развитие, учители, възпитатели.
Проведени събития
„Благодаря ви, че давате гласност с детайлна информация, проучвания и примери на тема “Екранно време”.“
„Полезно с много актуална тематика събитие – мила и вдъхновяваща водеща!“
„Благодаря за презентацията, беше ми много интересна и полезна! С радост ще се включа/ включим семейно и в други Ваши събития!“
С.В.
„Много достъпна и полезна информация! Трябва по-често да се засяга тази тема.“
И. Грозев
„Благодаря ви много за това, което правите. Много съм научила от вас и се надявам информацията да стигне до повече хора! Прекрасно дело!“
K. Георгиева
„Много благодаря за изключително полезната лекция. И за вярата, че може хората да контролират технологиите, а не те тях.“
Н. Памукчиева
Имате интерес към програмата?
Тук можете да проверите кога е следващата обявена дата за тази програма или да заявите провеждането й за група родители чрез попълване на формата.